فراخوان پلیس برای تعویض پلاک‌های سوخته و دارای نقص هواشناسی: بارش‌ها تا جمعه تشدید می‌شود | سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می‌شود (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) سقوط هولناک بنر تبلیغاتی در هند | ۳ نفر کشته و ۵۲ تَن زخمی شدند + فیلم دستگیری ۲ متهم به ۲۱ فقره موبایل قاپی در مشهد شکایت ۱۰هزار نفر از شرکت فایزر برای تولید داروی سرطان‌زا از رنجی که می‌برند | نگاهی به خشونت‌های مغفول مانده علیه مردان تخصیص اعتبار به راه‌آهن زاهدان-مشهد به ۲ هزار میلیارد تومان می‌رسد دستور اژه‌ای برای پرونده «فولاد مبارکه» و «چای دبش» تخم هندوانه سرشار از خواص دوران بارداری نباید سبب نادیده گرفتن علائم هشدار بیماری‌ها در مادر شود تایید تعطیلی بیمارستان مهرگان مشهد (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) حدود ۴۲ درصد علل مرگ و میر ناشی از سرطان‌های سیستم زنانه، مربوط به سرطان تخمدان است همه چیز درباره ویروس کرونا جدید سال ۱۴۰۳ با نام «فلیرت» سفر زوج استرالیایی با خودروی ۱۰۰ ساله به ایران آغاز عملیات بازگشت زائران خراسانی از اول تیرماه خواهد بود اعترافات پسر هفده‌ساله مشهدی که از سر خشم و غرور آدم کشت + عکس نحوه محاسبه حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به همسر و فرزندانی که تحت تکفل بازنشسته هستند تعلق می‌گیرد علت مرگ «ریشا» شیر باغ وحش مشهد مشخص شد | بیانیه مشترک دامپزشکی و محیط زیست خراسان رضوی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (٢۴ اردیبهشت ماه١۴٠٣) | بارش باران و کاهش دما از فردا
سرخط خبرها

تغییر در وضعیت محدودیت‌های تردد بین شهری

  • کد خبر: ۵۳۸۹۹
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹
تغییر در وضعیت محدودیت‌های تردد بین شهری
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با تغییر وضعیت تعدادی از شهرها از نارنجی به زرد، تغییرات جزئی در در شیوه اعمال محدودیت‌ها رخ خواهدداد. با وجود عدم ممنوعیت ورود خودروها با پلاک غیربومی به شهرهای زرد، استثنائا ورود خودرو با پلاک‌های مربوط به شهرهای نارنجی به شهرهای زرد ممنوع خواهدبود.

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت محدودیت‌های اعمال شده برای ترددهای بین شهری را تشریح کرد.

سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به آخرین مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و آخرین وضعیت اجرای محدودیت های ترافیکی جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: در آخرین گزارش ارائه شده اعلام شد که تعدادی از شهرهای کشورمان از گروه نارنجی به گروه زرد تغییر وضعیت پیدا کردند. در همین راستا نیز تغییرات کوچکی در شیوه اعمال محدودیت‌ها رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه در شهرهای گروه زرد ورود خودروها با پلاک غیر بومی و خروج خودروها با پلاک غیر بومی با یک استثنا بلامانع است، ادامه داد: استثنای تردد در شهرهای زرد مربوط به خودروهایی است که پلاک بومی شهرهای گروه نارنجی را دارند. این پلاک‌ها مجاز به تردد در هیچ‌یک از شهرهای کشور نیستند. به عنوان مثال، اگر خودرویی دارای پلاک متعلق به شهری با وضعیت نارنجی باشد، نه اجازه خروج از آن شهر را دارد و نه اجازه ورود به شهر دیگر و بدیهی است که در صورت رویت چنین خودرویی دوربین‌ها و ماموران نسبت به اعمال قانون آن اقدام خواهند کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه شهرهای دارای وضعیت زرد در هر استان مشخص شده‌اند، گفت: شهر تهران همچنان در گروه نارنجی قرار دارد و لذا محدودیت‌های تردد اعمال شده پیرامون وضعیت نارنجی برای آن اجرا خواهد شد.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: همچنان لازم است که شهروندان از ترددهای غیرضروری خودداری کنند تا چرخه شیوع کرونا سریع‌تر متوقف شود.

منبع: ایلنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->